Wie ben ik
Mijn naam is Stef (12 jaar) en ik woon in de wijk Soesterkwartier in Amersfoort. Ik zit in groep 8 van basisschool 't Anker. Mijn hobby’s zijn wielrennen (WV Eemland), voetballen (KVVA) en scouting (Mondriaan).
Ik haal al 2 jaar kerstbomen op. Het eerste jaar had ik er 100 en vorig jaar 150. Dit jaar ga ik voor meer dan 200 kerstbomen!
Youtube inhoud kan niet getoond worden met je huidige cookie-instellingen. Selecteer "Toestemmen & tonen" om de inhoud te zien en de Youtube cookie-instellingen te accepteren. Meer info kun je lezen in onze Privacyverklaring. Je kunt je altijd weer afmelden via je cookie-instellingen.
In de media
Vorig jaar haalde ik de media met een TV reportage én een radio interview bij RTV Utrecht.
Hun post op instragram kreeg meer dan 5000 likes!