🎄 Ik haalde kerstbomen op 🎄

 Ik ben Stef en ik haalde na de kerst van 2023, 2024 en 2025 jouw kerstboom op (alleen Soesterkwartier in Amersfoort).


Van de gemeente kreeg ik €0,50 per opgehaalde kerstboom. 

Met deze ophaalactie steunde ik ook Stichting Jarige Job!

Wist jij waar een kerstboom lag? Je kon hem aanmelden.

Steun Jarige Job

Met mijn ophaalactie wil ik Stichting Jarige Job steunen. Want ieder jarig kind verdient een verjaardagscadeau 🥳

Daarom wil ik zoveel mogelijk verjaardagsboxen kopen 🎁

Help jij mee?

Scan de QR code of klik op deze link, en laat een donatie achter.

Dankjewel ❤️